Minigim38 kuzenim eskişehirdeki bi okulun bilgi paylaşımını bana göndermişti de ilk dönem başı için eylül sonu 2022 doğumluları kabul ediyolarmış, ama yenilerde yönetmelik değiştiğinden artık dah küçük yaşları bile almak zorunda kalacaklar talep olursa diye biliyorum. Belki de talep olmadığı için sınıf açmıyolardır şimdi