Merhabalar kızlar bebeğim 1.5 aylıkken açık kalp ameliyatı oldu kalp kapakçığı tamir edildi ilk 1 ay 1 kilo almıştı 2850 doğdu 3850 olmuştu ameliyattan sonra 3100 grama düştü şuanda 4.5 aylık 4.300 gram anne sütü alıyor çokta güzel emmeye başladı ınfatrini mama verdiler kalp hastası olduğu için ama çok içmek istemiyor az az veriyorum kilosu çok az ilerliyor bi ayda 300 gram almış neden böyle anlamıyorum emmesi güzel bezleri iyi varmı aranızda kalp hastası bebeği olup az kilo alan psikolejim bozuldu artık