anne2025 V12 aldm şimdi geldi türkçe yaptm makineyi açıp denemelimiym yoksa şarja mı koymak lazm yada ilk ne yapmam. Lazm kırmadan. Anlamaya çalışıyorum ya
CuteBadesMama anne2025 MyDyson uygulamasını indirin, makineninizin seri numarasını girip cihazınızı kaydedin. Orada makinenizle ilgili sizi yönlendiriyor. Güle güle kullanın 🌸