gnsmm Doktor kurubaklagil verin dedi de hepsi kabuklu onları ne şekilde veriyorsunuz doktorumuz blender kesinlikle yapma diyor da çok kabuklu değil mi siz ne şekilde veriyorsunuz
gnsmm gnsmm anneler yardım mesela yeşil mercimek nasıl vericem chat çok diyor ki kabuklarını ayıkla nasıl ayıklıcam yahu minnacık şey
sarikavun gnsmm parmaginla ezdiginde kabugu butun kaliyosa soyman gerekir yok dagiliyosa soymana gerek yok. Cinslerine gore degisiyo.
sarikavun gnsmm doktorunuz iyi baslatmis kurubaklagile. Benimki 9 a kadar baslama bagirsaklari zorlar biraz gelissin demisti
gizememre gnsmm ay hiç öyle bir şey yapmadım sadece ezdim ben çatalla ama aşırı değil öğrensin çiğnemeyi yutmayı onların kabuklarından bir şey olmaz ki
okk gnsmm ayıklamana gerek yok bence cok rahat yiyorlar ben ayıklamadım hasladım ezdirdim ya da corbasını yaptım cok rahat sekilde yedi sadece fasulye ve nohutun zarını haslandıktan sonra cıkarıyorum ögütmekte zorlanmasın diye