Kızlar bu aralar çok darlanıyorum kendimi yalnız hissediyorum arkadaş edinmek istiyorum ama bi türlü davet edemiyorum .Bnei kimsenin anlamadığını düşünüyorum.Eşim sağolsun destek çıkıyor ama o da itle çalışıyor.Beni mutlu eden şeyleri yapamıyorum evdeyim sürekli arabamız yok dışarı çıksan market yok öyle bi bunalımdayım.2. Çocuk düşğnpyurm bazen sonra diyorum bi ieş girip çalışsam mı ama bu seferde kızıma kim bakacak .Bırakacak kimse fe yok .