ikiierkekkannesii Rabiiul Barista el işçiliğiniz var mı? Tam otomatik makine değil bu. Basınç değerleri size yeterli ise tercih edebilirsiniz.
Niyesordunbucevabi Rabiiul ay benim de bunda gözüm var hem Türk kahvesi hem normal kahvelerden yapıyor diye
Rabiiul ikiierkekkannesii yok kız uğraştırıcı mı hayatta uğraşmam çünkü 😁 ikisi bir arada olduğu için alayım dedim tek tük farklı kahve içerim zaten hepsini yapmam
ikiierkekkannesii Rabiiul tabi kendin yapıyorsun kuzu , art falan yapmayi seviyorsan bu cafedekilerden aslında barista bu
Rabiiul Niyesordunbucevabi normal kahvelerden üç beş tane içtiğim var zaten onlar için istiyorum bende