dorukdemir3 3.5 yaşında ve 1 yaşında 2 kızım var. Kızım odası ayrı olmasına rağmen bizim odamızda yatıyor o da kardeşi yerde yattığı için. 12 aydır anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. Her sabah kaosla uyanıyoruz artık bunaldım. Bu sabah küçük kızım uyurken büyük kızım yanına yatıcam dedi ama uyanacak diye öldüm dirildim. Sabah 6da sahur yaptım daha uyumamıştım 8 30da eşim uyandı kızımı aldı o sinirle yatağa attı. 1 senedir geçecek diye bekliyorum geçmiyor 🫤 size teselli verebilseydim keşke çok zor Allah yardım etsin. Kardeşiniz,anneniz,yardımcı olacak birisi varsa yardım isteyin bence