20 aylık olacak oğlum neredeyse park beşikten atlayıp kaçıp geliyor yatır çık şeklinde uyuyor yatırıp çıkıyorum atlayıp geliyo kapı kapalıykende kapının orda bekleyip ağlıyor park beşiğe nasıl bir çözüm bulabilirim içindeki yatağı kaldırdım yükselti azalsın diye yine atlayabildi