Erva27 klinik psikologu ve psikiyatriye gidin derim. Boş vaktiniz çok gibi, çocuk, iş, ev, sosyal hayat derken yatağa zor ulaşıyorum. Hayatınızda bir meşgale bulmanız lazım, çalışmak istemiyorsanız bile sizi sürekli oyalayacak şeyler olmalı yani. Genelde kuruntu yapan kadınlar ev hanımlarıdır, ev hanımları alınmasınlar lütfen. Ev hanımı olan arkadaşlarımın dertleri de çok, buluştuğumuz zaman artık bazen dinleyemiyorum. Bütün negatif enerjilerini boşaltıp gidiyor gibi oluyor. En azından arada bir kursa yazılın, dil öğrenin, dikiş, nakış gibi kurslar da var. hayatınıza anlam katacak bir şeyler yapın. O kadar parayı hastaneye harcadığınıza göre maddi durumunuz da iyi, çocuklarınızı alın yurtdışına bir deniz tatili yapın 1 ay olacak şekilde, zihniniz dinlenir, D vitamini alırsınız, depresif düşüncelerden kurtulmanıza belki yardımcı olur.