ebrar_61 4,5 aylık iken tadıma başlamıştık biz de. Doktorumuz liste vermişti ona göre üçer gün ilerledim. Ama genelde meyvemin ilk yatırılması önerilmiyor, yoğurt ile başlayıp sebze ile devam etmiştik, en son meyveler. Mango bizim de pek tükettiğimiz bir meyve değil ben tadım dönemimde vermemiştim. Verdiğim meyveler, elma,armut,kayısı,siyah erik,avokado,muz bu şekilde hatırladıklarım.