carkit Hızlar bebeğim iki aylık aniden böyle korkuyor gibi biranda kızarıyor ellerini yumruk yapıp ağlamadan önce bi iki kere hızlı nefes alıp ağlamaya başlıyor bugün üç kere oldu başına gelen varmı hiç
nadidelifora carkit Miro refleksi annesi. Olması gereken çok sağlıklı bir reflekstir kendisi🙂 dördüncü aydan sonra azalarak geçecek altı ayı bulabilir. Ellerini çok sıkmadan hafif kundak şeklinde bağlayın. Rahat uyur kendini uyandirmaz.🌸
cagkut06 Bu kadar olur tam aynı sorundan foruma girdim sizin başlığı gördüm benimde oğlum 55 günlük dediğin gibi oluyor hatta uykusundan korkarak uyanıyor sanki tecrübeli anneler bı yardımcı oluverse
cagkut06 gizememre ayy çok teşekkür ederim cevabınız için araştırdım şimdi evet moro refleksiymis bu hatta gelişim için çok iyi falan yazıyor nette
cagkut06 Canım sizin uyku durumunuz nasıl bizimki devamlı ayakta sallanqrak uyuyor bıraktığım anda yada sansliysam 10 dakka sonra uyanıyor
carkit cagkut06 ayakta sallamıyorum ya emerek uyuyor yada emzik ağzındayken beşiğinde sallıyorum bazen beş dakika bazen üç dört saat uyuduğu oluyor gündüzleri
cagkut06 carkit ayy ne kadar şanslısın maşallah diyelim moro refleksiyini oku netten istersen tam bizimkiler halini anlatıyor
gizememre cagkut06 inan ben o refleks yüzünden 10 gün korkudan ağladım kötü bir şey mi var diye öğrenince bende çok rahatlamıştım 🥰
cagkut06 gizememre yaa dimi dimi ama şu anda nasıl içim rahatladı anlatamam zaten uyumayan çocuk zor bela uyuyup bide böyle yapınca dedim kesin ters giden bişey var ama şükür ki normalmia
mcce gizememre kesinlikle katılıyorum benim kızlar kundak yapmamdan hiç hoşlanmadılar başından beri ama yarım kundakla güzel,kesintisiz uyku sağlayabiliyoruz
gizememre cagkut06 rica ederim ne demek tecrübe ettik o yüzden zorlanan annelere yardımcı olmak görevimiz 🥰
mcce İlk üç ayımızda ikizlerimden özellikle birinde dediğiniz şeyi yaşadık bizde.Uykudan sıçrayarak uyanmak,hiçbir şey yokken aniden ağlayarak uyanma vs 4. Aya girmemizle ortadan kalktı çok şükür bizim
gizememre mcce aynen öyle benim kurtlu kızım da yaptırmadı hiç 😂 sürekli uyandırırdı kendini elleriyle kollarıyla