Gzm__ kızım 2-3 yaşındayken asla toplatmazdı, hep gözünün önündeydi saçları. Güzel değişik tokalar alıp ‘ayy bunu takalım mıı’ diyerek başladım. Saçını toplatmak değil de o tokayı takıp süslenmek için takmaya başladı. Saçları iyice uzadığında da terleyince rahatsız oldu ve neyseki at kuyruğunu sevdi