Busralyaa Evinize, kendinize vakit ayirmak, is yapmak icin daha cok kucuk bebeginiz. Kendi kendine vakit gecirmek icin de daha biraz zamani var. Bu aylarda surekli kucaginizda olmak, kokunuzu almak ister zaten, cok normal. O sekilde rahatlar. Bir sure isleri, evi sallayin derim ben. Kizim 10 aylik oldu, ben hala salliyorum. Illa is guc yapmam lazim diyorsaniz, kanguru deneyebilirsiniz. Hem bebeginiz koynunuzda sakinlesir, hem de siz islerinizi halledebilirsiniz. Sorunuza gelince; bebekten bebege degisiyor tabi. Kizimda neredeyse hic gaz sikintisi olmadi diyebilirim. 3 aylik olunca da tamamen gecti. Yani kendi kendine cikartmaya basladi ve ben gazini cikartmayi biraktim. O aralar cok hareketlenmeye baslamisti, 3.5 aylikken donmeye baslamisti zaten. Bunun da etkisi oldugunu soyluyorlar.