Alparslan3413 Hiç konuşmuyordu. Sabah kalkardık hep sessiz, gece yatana kadar. Sadece parmakla işaretle gösterirdi her şeyi. Düşerdi canı acırdı ama hiç tepki vermezdi. Bir ağlarken sesini duyardım. Mesela bir oyun grubuna ya da farklı bir ortama götürünce sağlıklı çocuklar bir oyuncağı alıp oynar bir süre sonra sıkılır başka oyuncağa geçer ama benim oğlan tüm oyuncaklara aynı anda saldırıyordu. Hepsi ile aynı anda oynamak istiyordu nitekim hala öyle. Bu huyunu düzeltemedik. Oyun terapistine de ayrıca götürüyorum ben. Yavaştan düzeliyor ama bu debh anamı ağlattı yalan söyleyemem. Hayatı sorgulıyorum resmen ve oğlan adına daha çok üzülüyorum… Neyse ki ilgi ile gerekenler yapılınca çözüme ulaşacak bir şey hamdolsun🤲🏻