yaseminim Yaklaşık 50 günlük bebeğim var biz gribiz bizden geçti herhalde onunda burnu akıyor hırıltılı nefes alıyor serum fizyolojik le. Burnunu nasıl temizliycem birşey olur mu
yagizsmom yaseminim daha çok küçük bence şırıngayla yapmayın ben korkuyordum açıkçası yanlış yaparım diye, burnuna serum fizyolojik sıkıp bir kaç damla sonrasında aspiratör ile çekiyordum
haniball yaseminim ben hala korkuyorum yapmaktan 12 ay olmak uzere… burnuna serum fizyolojik damlatiyorum onu damlatinca hapsuruyor bebegim, cikan seyleri siliyorum 😬 odaniz nemli olsun kaloriferler havayi kurutuyor
arasmom16 yaseminim kafası yanken serum fizyolojik damlatın sonra yüz üstü çevirip nazikçe patpat yapın fazlası aksın nemlenir zaten aspiratörle de çekin brunobaby nin uçları yumuşak onu kullanabilirsiniz güzel temizlerseniz hasta olmaz
pudu Bende burun aspirötörü var serum fizyolojik uyguladıktan sonra üsüne çekiyorum mutlaka alınması gereken bir ürün bence