Minicik daha bebekken, henüz yaşına bile girmeden deldirenler tam olarak ne düşündüler, nasıl bir mantıkla hareket ettiler anlamıyorum.
4 aylık, 6 aylık, 8 aylık bebeklerin kulağını deldirmek kime neyi ispatlama çabası?
Bu neyin güzellik algısı, neyin dayatması?