nbyrktr kızım 25 aylık. 6-7 aydan beri munchkin kullanıyoruz . Munckinin suluklarından su yavaş şekilde geliyor , boğazına kaçmaz yani. Hem de hiçbir şekilde akıtmıyor. Çok memnunum. Bir de hepsi buradadan normal pipetli bir suluk aldım, markalı bir şey değil. İkisini değiştirerek kullanıyorum.