sarpiskonunannesi Özel veya devlet bildiğiniz iyi bir çocuk göz doktoru varmı kızlar. Oğlumun doğduğundan beri bitmeyen çapak sorunu var. Sağlık ocağının verdiği damlada fayda etmedi bir geçer gibi oluyor yok yine gözü kapalı uyanıyor çocuk 🥺
Ayyildiz35 sarpiskonunannesi çok geçmiş olsun. gözyaşı kanalı tıkalı olabilir benim oğlumda da vardı masajla düzeldi. ben çocuklarımın muayenesini helin yaldız da yaptırıyorum. şuan da konak veni vidi göz hastanesinde. araştırın isterseniz ben memnunum
ma3 sarpiskonunannesi behcetuz hastanesinde goz doktorlari muhtesem biraz kalabalik amaa gercekten cok iyi inceliyorlar tavsiye ederim