Kızlar daha önce de bi tartışma başlatmıştım ama tekrar başlatıyorum. Oğlum 2 yaş 8 aylık ve 5 ay önce tuvalet eğitimi vermiştim. Ama 1 aydır falan çişini söylemiyor yani şöyle altına kaçırıyor sonra çişim yaptım diyor klozete gidip yapıyoruz. Neden böyle olur ki acaba ? Ne yapacağım cidden çok sinirlerim bozuluyor. Konuşuyorum olmuyor anlamıyor. Sanki yeniden tuvalet eğitimi veriyorum. Yok tuvaletle ilgili şarkılar çizgi filmler vs. Ama ne olacak böyle 😣😣😣😣