Bebeğim 16 aylık yumurta yediremiyorum omlet yapıyorum tahine falan batırıyorum birkaç lokma anca yiyor. Pankek vs gibi şeyleri de uğraştığıma değmeyecek kadar az yiyip atıyor. Ama aç yani biliyorum. Nefret ettim her gün kahvaltı faslından hiçbir şey beğendirememekten. Birkaç saat sonra aşırı acıkmış oluyor öğle öğünününü mecbur uyumadan önce yapmış oluyoruz. Ne önerirsiniz?