nurx1 ben hastalandığımızda vicks sürdüm buhar da verdim bebeğim 8 aylıktı ıhlamur içirdim bol bol emzirdim. Sıvı takviyesi su verdim doktor antibiyotik klavunat yazmıştı onuda kullandım 1 hafta 10 gün sürdü ama hırıldı burun tıkanıklığı vardı ateş 1-2 kez oldu şiddetli kusma şikayeti ile gitmiştim bende hastaydım bizden de geçti