9 aylık bebeğim iki üst dişi aynı anda çıkardı. Gece uykularımız çok kötüydü bağırarak uyanıyordu vs. Neyse dişlerin ikisi de patladı. Ama hala uyku düzenimiz eskiye dönemedi. Gece 3 de kalkıp 1 bucuk saat yatağın icinde gözü kapalı dönüyor uyumuyor. Odadan çıkmama da izin vermiyor dalması 1 buçuk saati buluyor önceden bir kez kalkar mamasını icer ve hemen uyurdu. Ne yapmam lazım bilemiyorum 🤔