Benim eşimde çok karşı . Aşırı samimiyet bu zaman için geçerli bi kavram değil ne yazık ki. Eşimin personelinin eşine hamile diye sadece bişeyler gönderiyorum o gün güzel yemeğim varsa ya da tatlı gibi, ayaküstü konuşuruz eve gitme gelme yok . Eşim çok haklıymış bunları gördükçe kanım çekiliyor.