Kızlar bebeğim 2 aylık olacak bu hafta uyuduğunda o kadar çok ıkınıyor ki sesine hiç kimse uyuyamıyor kendi ıkınmaktan asla uyumuyor 5/10 dk uyuyup kalkıyor gazını çıkarıyoruz sürekli her emme sonrası da ama bu sesi anlayamıyorum ıkınırken kendini kusturuyor o derece bende başında beklemek zorunda kalıyorum sabahlara kadar uyku zaten 0 uyumuyor sizler yaşadınız mı buna bir çözüm var mı artık ıkınma sesinden nefret eder oldum huy edinir gibi yatağa yatırır yatırmaz başlıyor 😔