Hayırlı sabahlar kızlar. Benim sağ alt üç dişimde yok çoğunlukla diğer taraftan yerim. Bu yüzden de çene ağrım başlamıştı geçen sene çene cerrahisine gitmiştim tek taraflı çiğnemeden dolayı çene kasların ağrıyor demişti. Çözümü diğer tarafa implant. Daha yapamadım ama şuan çenem hala ağrıyor ve çenemde ele gelen toplar çıkmaya başladı. Bu ne olabilir acaba varsa anlayan cevaplayabilir mi