Kızlar 7 buçuk aylık bebeğim var doğduğundan beri anne sütü içiyor ama bu aralar aşırı meme reddi yapiyo bende sağım yapıp vermek istedim Philips avent, wee baby vs farklı markaların biberonlarini denedik asla emmeyi bilmiyor çiğnemeye çalışıyor diliyle ağzından çıkarıyor en son doktorumuzun önerisiyle kaşık biberon aldık onunla da yapamadi napcam Allah aşkına bir öneri ek gıda da kabız yaptı iyice bunalimdayim