Arkadaşım da tam olarak sizin gibiydi emzirmeye devam etti çocuk doğunca ikisini de emzirdi hiç problemle karşılaşmadı. Lütfen sütün tadı değişiyormuş gibi saçma sapan yorumlara canınızı sıkmayın. Doktorlar öyle bir şey yok diyorlar. İçinizi ferah tutun ve gönül rahatlığıyla emzirmeye devam edin. 💘