yagmurata24 Oğlum 20 aylık ilk defa 39.9 gördüm 1 saattir uğraşıyorum 39.5 a ancak geriledi. Ne yapılır hiç bilmiyorum doktora mı gitmeliyim bişey diyin çok paniğim annelerr
uykuseveruykusuzanne yagmurata24 calpol verin, ılık duş aldırın. Soğuk kompres uygulayabilirsiniz. Kasık, koltuk altı, alnı, bacak arkalarına ıslak bez ya da pamuk koyabilirsiniz. Düşmezse doktora götürün. Geçmiş olsun
minnakpopus yagmurata24 siz bütün uygulamaları evde yapacak ateş sınırını geçmişsiniz acil doktora götürün vakit kaybetmeden 40 dereceden bahsediyorsunuz
Mariposa yagmurata24 ilik su ile eklem bolgelerini silin, gobek ustu de ve kasik arasini da ayni sekilde. Varsa ates dusurucusunden de bir olcek kullanin ates duser fakat sabah mutlaka doktora goturun antibiyotik baslayabilir
HELELEKADIN yagmurata24 gecenleede oğlum bi anda ateşlendi aynı 39 40a çıktı enfeksiyon varmış ve grip başlangıcı var demişti doktor antibiyotik grip ilacı ve ateş düşürücü vermişti doktora gitmelisiniz
yagmurata24 Calpol verdim alnına ılık kompresler yaptım 1 saat geçti ortalama şu anda 37.9. Doktora götürmeli miyim hala yoksa sabahı bekleyim mi? Düşüş yaşanıyor
knur2341 yagmurata24 aklınızda bulunsun eğer çok ateşi olursa eczaneden %2 lik iyot alırsanız 1 bardak suya 20 damla damlatıp sıcak olan yerlerine sürerseniz çok çabuk ateşini düşürür
Hry-ayhn26 Kesinlikle beklemeyin evde falan 3 gündür oğlumda düşmeyen ateş vardı bulundum yerde acile gitmiştik dün doktor kızdı yüksek ateşte beklemeyin diye
zeynepdenizz Bizde bikaç gün oldu daha antibiyotik biteli tekrar ateşlendi 39 larda seyrediyor influenza olmuş herkese hasta bu ara yine geçmiş olsun
princessmom_ yagmurata24 ateşi baya yüksek görünüyor doktora götürün çapraz tedavi uygulayın ılık kompleks yapın duş aldırın. Enfeksiyon vardır büyük ihtimalle ona göre doktor ilacını verir