Sltan45_a Deletedmom245 benimki geceleri beşinginde sallıyorum uyutuyorum. Gündüzleri ayakta olcak yada yine beşikte sallıycan.ama şöyle yatıpta deliksiz uyuduğunu bilmem. Çok aglıyor bende dayanamıyorum
Deletedmom245 Sltan45_a uyku arkadaşı edinin. Onu tuttuğunda uyuması gerektiğini bilsin sonrasında onunla uyuduğu için sorun olmuyor
Sltan45_a Bir bebek verdim eline onunla ugraşmak tan uykusu temelli kaçıyor. Acaba sıfır bir bebk mi alsam