teslime0707 Kızlar bebeğim 5 aylık geceleri hatta gündüzleri artık uyumuyor 10 dakika uyuyup uyanıyor sabahları gece sık sık ağlayarak uyanıyor dişleri çok kaşınıyor sürekli eli ağzında herşey ağzında aşırı huzursuz böyle olan varmıydı bana tavsiye verin
didomido00 teslime0707 bana doktor dis jeli sorduğumda cok zor durumda kalırsan sur dedi. Soğuk kompres uygula dedi. Sulu diş kaşıyıcısını dolabın normal rafına koy soğusun. Ondan sonra eline ver kendi ısırsın. Soğuk kompres benim oğluma cok iyi geliyor. Çok zor durumda dis jeli kullaniyorum. Uykusu olduğu halde uyumuyorsa. Huzursuzsa. Dis jeli olarakta dentigel kullanıyorum. Üst dişler cikiyor bizim. Sizin alt dişleri mi çıkıyor
Meloakar Bizde maalesef böyleyiz doktora götürdüm tetagil verdi ve çok huysuz olursa calpol ver dedi bu süreç böyle sanırım 😭
teslime0707 ilkanneyim ben doktora götürdüm hem dişlerindn dolayı hemde kulaklarındam çok hafif üşütmüş dedi doktor bi tık da huysuz o yüzdenmiş Hiç beklemiyordum kulağının öyle olmasını çok dikkat ediyorum ama olmuş şurup yazdı geceleri veriyoruö sabaha kadar rahat uyuyor
didomido00 teslime0707 valla zor bacim üst dişler sıkıntı ya alt dişleri çıkarken bisey yoktu. Gayet rahat. Ama üst dişler oyle değil. Büyük ihtimalle zaten agriyor ya bide çıkan dişler üst dişlere çarpınca.daha cok agri yapıyor. Benim düşüncem bu.