1gunesss cunku simdi istemesem 3 4 sene sonra isteyecegimi biliyorum. O yuzden ikisinin beraber buyumesi daha mantikli geldi bana. Tekrar 3 4 sene aradan sonra basa sarmak pismanlik hissettirebilir diye dusunuyorum. Cunku zorluklar geciyor, insan her seyi unutuyor. Oglum su an 15 aylik. 3 aydir 2. Yi deniyoruz bakalim 😀
Kesinlikle ben tek cocuk istiyorum diyen biri icin kendinden eminse, 5 6 sene sonra yapsam mi acaba demeyecekse okey ama bizim gibi 2. Yi isteyen anneler imkanlar el veriyorsa yapmali diye dusunuyorum. Psikoloji de cok onemli tabi ki ayrica yaş faktoru de var. 31 yasindaym. 24 yasinda olsam farkli dusunebilirdim