Merhaba hanımlar üç aylık bebeğim var doğum yapmıştım bilenler bilir hamile olduğumu, ama ben üç aydır tam üç aydır bebeğim ağlıyor duymuyorum patlıyor ağlamaktan , aile apartmanı duyanlar geliyo kapıya vuruyor zile basiyor onu bile duymuyorum, bugün bebegimi uyuttum uzanayim dedim uyuya kalmışım yine ağlamış duymamışim kapıya vurmuşlar zile basmislar yok duymamisim bagirislara uyandım en sonunda ciddi anlamda psikolojim bozulmak üzere artık gece ağlama sesini alt kattakilrr duyuyor gelip beni uyandırıyor, yoksa ben uyanamiyorum doktora randevu alicam gidicem yok başka çözüm , evde denedigim hiçbir şey ise yaramadi , aranızda bu durumu yaşayan var mı yada buna bir çözüm bilen