Kızlar abdestte akıntı konusu kafama çok takılıyor içime sinmiyor bazen abdestim bu yüzden Allah affetsin namaz çok ağır geliyor yani çok yorucu oluyor abdest. 4 yıl kuran kursuna gittim orda abdest için akıntının geldiği yeri peçete veya pamuk koymak gerekiyor yoksa abdest geçerli olmaz diye öğrendim 4 yıl boyunca pamuk peçete koydum ama aşırı rahatsız oluyordum pamuk çok kaşıntı yapıyodu, peçete de acıtıyordu resmen zulüm çektim. Zaten bu yüzden mantar falan da oldum. Bırakmak olmazdı çünkü abdest geçersizdir diye öğrettiler 14 yaşındaydım doğru olan bu sanıyordum. Sonra kurs bitince araştırdım akıntı temizmiş abdeste mani değilmiş pamuk ve peçete çok zararlıymış. Hatta tahareti sabunlayarak yapıyodum böyle öğrendim orda o da çok zararlıymış neyse bunları bırakınca bu dertlerden kurtuldum sade su yeterliymiş. Asıl sorum şu pamuk peçete günlük ped hiç birini kullanmıyorum ama akıntı deyince de içim rahat etmiyor her abdestte çamaşır değiştirmekte hem zor hem de ev dışı yerlerde mümkün değil ya temiz olduğunu biliyorum akıntının ama içim rahat etmiyor Allahın huzuruna öyle çıkmak istemiyorum. Bide şuan hamileyim beyaz akıntım daha çok oluyor.bu konu hakkında içimi rahatlatır mısınız?