Merhaba güzel anneler, bu olaydan baya etkilendim…
Siirt’te yaşanan olay insanın içini acıtıyor. Güvende olduğunu sandığı evinde, eşi görevdeyken bir annenin hayatını kaybetmesi ve bunun en yakını sandığı kişiler tarafından yapılmış olması gerçekten çok düşündürücü.
Bazen tehlike hiç beklemediğimiz yerden gelebiliyor.
Bu yüzden çevremizdeki insanları iyi tanımaya çalışmak, sınırlarımızı korumak ve içimize sinmeyen durumları görmezden gelmemek çok önemli. Bide onu öldüren p*ç borçları için yapmış karısı da yardım etmiş oda aynı zamanda asker silah arkadaşı Rabbim pislik Allah korkusu olmayan insanlardan korusun düşünsenize belli ki daha önce öldürülen kadınla la bu adamın karısı birbirlerine gidip gelmişler kadın iki çocuk annesi ya yemin ederim çok üzüldüm işte bir kere daha anladım kimseye bişeyini anlatmaya gelmez asla neyin varsa neyin yoksa insan susmalı göstermemeli öyle bi devirdeyiz
Allah rahmet eylesin…
Rabbim kimseye böyle acılar yaşatmasın.
Bu yaşanan hepimize ders olsun.