saralarbaby depresyon tedavisi görüyorum. Terapim bitti. Ancak ilaç kullanmaya devam. Bugün çok zor bir gün geçirdim. İşim gereği tanık olduğum bir vakada ifade vermeye gitmem gerekti. İlk kez ifade verdim. Akşam biri aradı benimle bağırarak konuşmaya kalktı. Git şikayetini et, arama beni diyip yüzüne kapattım. Kapatmadan önce şikayet dilekçemi verdim zaten bugün dedi. Asabım bozuldu. Normalde bugün yaşadığım duygulardan çıkmam günler sürerdi ama bir saat sonra normal hissetmeye başlamıştım. Artık duygu durumumu düzenlemeye başladım. İşler iyiye gidiyor gibi görünüyor🌸