saralarbaby Kızlar kendinizi nasıl hissediyorsunuz,ben çökmüş ama sadece evladım için nefes almak zorunda gibi hissediyorum,sizler ?
mercankus saralarbaby iyiyim şükür doluyum huzur içindeyim 🤲💕 kimin ne derdi varsa Allah yardımcısı olsun
usenmedimyaptimbirvelet saralarbaby eh değişiyor ya yine de şükür allahım bizi sağlığımızla imtihan etmesin gerisi geçiyor
saralarbaby usenmedimyaptimbirvelet evet sağlık çok önemli,ama sağlığın da iyi olması için ruhsal iyilik lazım, birbirimize dua edelim
Hiilyuss saralarbaby geçiyor bacımm. Ama çok kötü hissediyorsan psikologa gitmeni öneririm cok iyi geliyor. Aynaya bile bakmıyordum sanki bana başkası bakıyordu ordan
saralarbaby Retzja hamilelik süreci doğum süreci yalnız kalmak en sevdiğin insanın cenazesi yalnız çocuk büyütmek üst üste geldi artık nefes alamıyorum
saralarbaby Hiilyuss ah canım böyle psikolojik değil aslında da sevdiğim değer verdiğim insanların desteği anlayışı yeter ama yok
pinko_ saralarbaby ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum hiç bi istediğim olmuyor çok şansızım yaa cidden bazılarına eline altın tepsiyle sunulan şeyler benim tüm çabalarıma rağmen hiç bişi olmaması oğlak burcuyum artık burcumdan nefret ediyordum bir insanın her şeyi mi ters olur ya tam kendi kendime düşünürken bu postu gördüm biraz yazim rahatlayım dedim yinede çok şükür tabi sağlığım yerimde ama artık başka şeylere olsun yaaa
saralarbaby pinko_ evet bazen o his gelir değmeyecek insanların mutluluğu beni üzmüyor ama benim bu halim beni üzüyor demi
3bebe_annesi saralarbaby İki küçük bebekle çok zor zmanlarım oluyor ama şükürler olsun bugünleri aratmasın rabbim nefes aldıgımza şükretmek lazım. 🤗
saralarbaby 3bebe_annesi bende ilk çocuğum desteksiz kalmak yalnız kalmak o çocuğa yetemediğini düşünmek adamı öldürüyor
Retzja saralarbaby Her şey gerçekten üst üste gelmiş. Çok normal böyle hissetmeniz. Belki bir yabancı olarak yardımım dokunmaz ama duam sizinle. Allah yardımcınız olsun, gönlünüze inşirah ferahlığı versin rabbim 🙏🏻
3bebe_annesi saralarbaby bende kimsem olmadan büyütüyorum canım belki bende yetemiyorum bazen ama elimden gelenenin en fazlasını yapıyorum. Hiç öyle düşünme anneler yavrularına her zaman yeter varlığımız yeter kız🥰🤗 anlat rahatlarsın üzme kendini herkezin bi zor zamanı vardır.