Oğlum kreşe gidiyor kreşlerinde çıkmış bu hastalık perşembe cuma ateşlendi bir yandan burun akıntısı baya vardı İburamin kullandım soğuk algınlığı diye bide calpol dün ağzına aft olmuş iç dudaklarında yemek yiyemiyor ağlıyor çok halsiz iştahsız 2 kaşık çorbayı zor içiriyorum karadut sürüyorum ağzının içine ama ağlaya ağlaya ama döküntü kaşıntı yok bizde acaba yinede el ayak mı sabahta halsiz olursa bi sağlık ocağına götüreceğim