Kızlar bebğim 11 aylık olmak üzere ve her ay mutlaka hasta oluyor çok ilaç verme taraftarı değilim ama onuj dışında hasta olmamsı için ne yapabilirim takviye ne verebilirim bu durumu yaşayan varmı zaten uyku desen yok geceleri zombi gibiyim bide hastalanınca hiç uyumuyor 🤦♀️