5 aylık bebeğim var 2 gün sonra rota menenjit aşılarının 2. Dozunu olucak ama gözleri yaşlanıyor öksürük hapşırık ve hırıltısı var burun akıntısı da başladı böyle olup aşıyı yaptıran var mı buna engel bi durum mu aşıyı alıp gittiğimde doktor aşıyı yapamam der mi acaba doktorla iletişim kurma imkanım yok devlet hastanesinde doktorumuz başına gelen var mı