zeyneeeepp Arkadaşlar selam ben 3 ay önce doğum yaptım ekimin 26sı kasım 15i ve bir hafta sonra tekrardan regl gördüm normal mi bu durum şuan içimde tekrardan hamile kalır mıyım korkusu var ve bu beni çok korkutuyor
geceyi_saran_anne zeyneeeepp korunmuyorsan risk her zaman vardır canım. Emziriyorsan emzirmeye sakın güvenme. Mutlaka korun.
zeyneeeepp Cisemcagan17 umarım ya ağrılarım var olacak gibi hissediyorum bakalım inşallah başka birşey değildir umarım🥹