7 aylık oldu öncesinde iştahsızlık vardı bir hafta kadar bugün tam 8 gündür geceleri en az 10 defa uyanıyor emziği atıyo veriyorum yine atıyo vermiyorum uyanıyor gözleri kapalı ama pişpişliyorum 10 dakika dalıyor geri uyanıyor böyle böyle sabahı ediyoruz diş desem ağrılı bir hal yok atak desem uykusu açılmıyo aksine uyumadığı için geriliyor sallayarak uyuyor acaba ondan mı uyku eğitimimi versem dayanacak gücüm kalmadı