asrinhatasi kucukprensim06 ikisini de kullandım. bence banyo oturağı daha uzun kullanılıyor. Çocuk dik oturmaya başlayayınca ve biraz büyüyünce bebeyatmaz kullanılmıyor. Mama oturağı alın, kenarlarına mini minderler ile destek verin.
TalentedMom kucukprensim06 ben oğluma mama oTuracağı kullandım çok memnun kaldım kızıma sa kullanacağım her yerde kullanabilirsiniz özellikte mutfak tezgahına yapışıyor yemek yaparken falan iyi oluyor ama alırsanız önden açılanı alın
aslhnkrts kucukprensim06 mama oturalı daha kullanışlı bence bende bebe yatmaz var sayılı oturdu öylece duruyo
kucukprensim06 @smileylaylom Yok minder gibi bir şey ayaklarını çıkarmak için yerler var mama oturağının yumuşak hali gibi aslında bir nevi. İnternetten bakabilirsiniz ben de başka birinden duydum ikisi arasında kaldım.
kucukprensim06 @asrinhatasi Yorumunuz için çok teşekkürler ben de daha uzun vadeli kullanmak istiyorum. Öyle bir ay kullanıp kenara köşeye atmak istemiyorum. Mama oturağı bana da daha pratik gibi geliyor peki ortalama kaç ay kullanım süresi oluyor?
asrinhatasi kucukprensim06 bebeyatmazı 5 ay ile 7 ay arası kullandık. Mama oturağını 2yaşına kadar kullandık.