nazlimom_ doktor olarak bilmiyorum aslında. Benim de gömülü sinire yapisikti yirmilik disim. Ankara üniversitesi gülhane ya bir hastane var ya da yoktu, bunlardan birine gidin dediler tomografi çekilmesi lazımmış tomografi cihazı da bu hastanelerde varmış. O yüzden ankara üniversitesine gittim. Bi kere gün aldım gidemedim ikincide sizinki gibi enfeksiyonum vardı acil olarak 2 hafta içinde falan çektirdim.