Butterfly22 cgdm12 antrasit rengi bence erkek çocuğu hareketli oluyor kır leke felan da çok belli etmez ama senin içine hangisi sınıyor ise onu al
Bebegimm1 cgdm12 odayla hangisi daha uyumlu olursa onu alın ben yogun koyu renkleri sevmiyorum ikisini seçmek zorunda olsaydım ikinci açık rengi tercih ederdm cocuk odasın sadelik güzel oluyor ve yıllar geçsede renkden dolayı modası da geçmiyor
cgdm12 Butterfly22 bende kararsız kaldım model olarak nasıl sizce güzel duruyor mu yoksa diğeri daha mı güzel bilemedim
cgdm12 Bebegimm1 peki materyal olarak birinde kumaş birinde metal yazıyor başka bi tane dha var ondada mdf yazıyor
Bebegimm1 cgdm12 acaba kenar iç kısımların malzemesi mi cocugumun başlıgının kenar iç kısmına baktım tahtadan yapılmış belki onunla ilgili olabilir almadan önce mağazadan bilgi alın mutlaka karşılaştırma yapmak kolay olur
myavocado cgdm12 Odasındaki diğer eşyalar ile uyumunu da düşünün bence, yani mobilyasına, halı perdeye göre değişir bence hangisinin uyacağı. Ama ben kötü renk eşya pek sevemiyorum, krem daha hoş gözüktü bana.
myavocado cgdm12 son yüklediğinizi beğenemedim ben, ilk iki attığınızın ikisi de güzel geldi ama en çok krem olanı sevdim.
nadidelifora cgdm12 yakın zamanda bütün Yataş yataklarına yakından bakmış biri olarak black ice en çok içimize sinen model oldu. Bir bakın derim.
Bebegimm1 cgdm12 erkek cocugu diye düşünmeyin yani yataga uyumak için giriyor onun içinde boyama vs yapılmacagını bilir ben açık tonda yaptım odasını 4 yaşına girmeden ve odasında sulu boya parmak boya köpük kum ne varsa oynar tek bir yeri kirli değildir çalışma masası ve kücük bir tanede oyun halısı var bunları orda oynar onun dışında bir yerde oynanmcağını bilir halısını bile krem renginde aldım içinize hangisi siniyorsa onu tercih edin güle güle kullanırsnz inşallah❤️