Kızlar evime en yakın kreş yazın yürüyerek gidilir ama kış için tramvayla 2 durak kadar uzaklıkta. 3 yaş çocuğum evde çok sıkılıyor, saçma sapan şeylere saatlerce ağlıyor enerjisini atamıyor, ve sürekli bana sarıyor tv izlemek istiyor sürekli. Evimin yakınında anaokulu var ama en küçük 4 yaş alıyormuş(yarı özel anaokulu)
Siz olsanız 2 duraklık olan kreşe gönderir misiniz (sabahçı mi öğlenci mi bilmiyorum)
Yoksa 1 sene daha bekleyip evinize yakın yere mi gönderirsiniz