elfbyrk bebekeler 1 yasina kadar yastik kullanimi dogru olmaz ditir uzmanlar biz 5 aylik olduk hic yastik kullanmadim yatagi da yun gayet rahar yataginda bi sikinti yasamadik emiyorsa su vermeye gerek yok su ihtiyqcini anne sutunden aliyor bebekler cok sicak havalarda veriliyor genelde ama verende var vermeyende verirsen bi zarari olmaz vermezsen de susuz kalmaz bebegin