Kızlar pazar günü hastaneye yattık oğlanla çarşamba eve döndük. Cuma sabahı büyük kızım halsizim falan dedi ama daha önce de böyle olmuştu toparlamisti okula gonderdım, okuldan eve bir geldi ateşi çıktı 40lara vurdu cumartesi geçti. Cumartesi gece yatmadan beni bi üşüme titreme aldı yatış o yatış ateslendim hiç kalkmadim sürekli uyudum pazartesi sabah uyandım. İki kere gözüm karardı bayılmak üzereyken attım kendimi yatağa çok zor kalktim.
Küçük kızım da grip olmuş pazar günü o da hafif ateşli halsiz, büyük kızımın durumu iyi.
Benim yine ateşim devam ediyor titriyorum kalktığım an zangır zangır, annemde de hafif üşüme başladı korkuyorum ateşi yükselecek diye ben ayağa kalkamıyorum çünkü
Böyle değişik bi salgın mi var hastaneden enfeksiyon mu getirdik ne olmuş olabilir bize 🤦🏻♀️