Kızlarrr öyle bi yorgun bitkinim ki anlatamam size oğlum bi kaç hafta önce ateşlendi ama geçmişti bugün sabaha karşı aniden yine ateş çıktı 39.6 ya kadar çıktı duş soğuk kompres derken düştü ama fazla da düşmüyor tekrar çıkıyor balgamlı öksürük burun akıntısı var serumla temizliyoruz burnunu bugün doktora götürdük ciğerleri temiz dedi ama bi öksürk var çocuğum öksürürken mosmor oluyor ama balgamı çıkartmaya başladı artık kızım da 6. Ay aşısı oldu ve ondada var ateş yani iki elimde ateş ölçerler bi onun yanına bi diğerinin yanına sürekli ateş ölçüyorum ama size şunu diyim bu hastalık çocuklarda döngü haline geldi birbirine bulaşıyor sürekli napıcam bilmiyorum umarım tez zamanda iyileşirler🙏🤲