masall00_ kesinlikle 1. kat şuan 3 katta oturuyorum çocuklar çok erken kalkıyor ister istemez oyuncak vs bişey düşürüyolar yere yani bide yürüyüşleri bile lambır lambır en önemliside balkon, bi kaç kez oğlum beraber öğlen uykusu yaparken sessizce uyanıp balkona çıkmıştı o kadar çok korktum ki allahım korudu. ama yani o korkularla yaşanmıyor hiç, şuan imkanım olsa tertemiz giriş kat isterdim. çocuklarınızın yaşını bilmiyorum ama balkon faktörü çok önemli çocuklar çıkmak istiyor balkona çok yaramaz olmasalarda yalıtımlardan kaynaklı aşağıya çok rahatsızlık verdiğimizi düşünüyorum