36 aylık olduk artık öglen 1 1.5 saat uyuyor akşm 11 gbi yatıyordu tekrr veya 11
30 gbi ama öğle uykusu uyumak isdemiyorr artık bugün yırtındı ağladı bagırdı çağırdı uyumadı günüde bana zehir etti her zamanki gibii akşm ymegi 6.30 da uyumk isdedi mama sandalyesinde uykusu geldi uyutmadm bnde yemegi yiyor ama uyku ile yemek arasında git gel yapa yapa yedi yemkden sonra huysuzluğu devam eddi uyumazda akşm 6 gbi uyursa 9 da 10 da kalkıyor sabh olmş gbi gece 3 4 e kdr uyumuyor gündüz uyutsam sorun uyutmasam sorun var mı yaşayan bu durumuu